Onsdagsbestyr

Det har är min blogg och det är är vad jag gjorde igår.
Sara väckte mig och sa att om tio minuter skulle vi åka och äta frukost med Scott och hans kompisar. Tack och lov att jag varken är sömnig tonåring eller skönhetsfreak. 10 minuter senare stod jag där med väskan på axlen och var redo att gå. Egentligen är det ju inte min förtjänst att det går så fort att komma iväg, det är väskan. Den är som en scout, alltid redo. Och den innehåller allt man kan tänkas behöva, som min kamera och det var extra glad över igår:
1. London så där fint som bara en stad kan vara. Elledningar och vacker himmel
2. Efter frukosten grillade jag med Sam och hans kompisar i Brixton. Grannen fixade och eldade i trädgården så det blev fina mönster i solstrålarna av all rök. Grillningen var iallafall jättetrevlig.
3. Glass i parken- frukostefterrätt med Sara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0