Låt stå!

Okej, dags för en liten lektion i trapp-vett! Jag har verkligen tänkt och stört mig på det här med vilken sida man bör gå på beroende om man är på väg upp eller ner. Ni vet när man går ner för spiraltrappor, då vill man ju inte gärna ha plats för föttrerna så man inte halkar och har sig. Plats vill man ju också såklart ha när man går uppåt MEN någonstans måste man ju mötas och då måste man väl ändå tänka såhär: Vill man helst gå på tån eller hälen? Den som svarar hälen kan gärna få komma hit till London och visa mig hur man snyggt och smidigt går ner för en trappa på hälarna för det kan inte jag. Och att jag ändå måste göra det ibland, det stör mig till tusen. Tack för att ni lyssnade, slut på klagandet för i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0